Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2009 00:10 - Желанието
Автор: elincetyy Категория: Тя и той   
Прочетен: 846 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 15.11.2009 00:16


Това желание ме убива..желанието да бъда с него и до него..Така е не мога да бъда с него,но все пак това е животински инстинкт и е по силен от мен.Когато го виждам чувствам,че някакъв полъх минава покрай мен.Усещам мъжкия му парфюм от далече…подушвам  го и го дебя,като лъвица плячката си ….Виждам как пристъпва напред..гледам го и не свалям очи от него.Той вижда това,но въпреки това продължава да върви без никакъв страх напред…Накрая сяда на една маса,а там за жалост е неговото гадже..,но на мен това не ми пречи.Виждам че и на него също ,защото той има същото желание,като мен да бъдем заедно даже и по голямо…По едно време решавам да отида да се освежа,но с цел разбира се..Той идва след мен и уж случайно се срещаме,но за мен случайности не съществуват.Той вижда как се гримирам и ми казва: -         Здравей..Как си? -         Здрасти! Благодаря добре...малко ми е зле и дойдох до тук..(разбира се излъгах) -          Зле ти е!?Защо да не би някой идиот да е виновен за това?Казвай..кой..веднага ще го набием….. След това започнахме да се смеем и двамата.Млъкнахме и аз отговорих. -          Ами..не..Всъщност има някой..и гадното е че не мога да го имам. -          А..ясно..ами няма проблем казвай кой е и веднага ще го направим твой. -         Ха..ха..ха..Не е толкова лесно,защото той в момента е твърде близо до мен. Настъпи кратко мълчание,той много добре знаеше за какво става на въпрос,но предпочете да се направи на глупав…Но след тези мой думи изглежда му дойде силата и ме притисна към стената.Аз гледах само към очите му, а те както винаги бяха сини и красиви…Не можех повече..Исках да го целуна и да се насладя на този момент,но знаех,че той има друга,а аз не искам да съм просто любовница.Аз искам да съм нещо повече.Тогава той посегна да ме целуне,но аз се дръпнах…Дръпнах се и му прошепнах на ухото „Ако искаш да бъда твоя,направи ме такава.Но искам да съм единствена,а не една от всичките!”.Целунах го по бузата и си тръгнах…  Желанието в мен да го целуна беше огромно..много го исках,но гордостта в мен беше по силна…Все едно лавица да изяде остатъци от месо,което преди това тигрите са яли…Но въпреки това животинското желание остава...image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elincetyy
Категория: Тя и той
Прочетен: 35034
Постинги: 12
Коментари: 7
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930